Ania Przemek plener 2001 Anna i Przemo | Plener Ślubny Podlesice

Wyświetl cały post »»»

Przepiękny Ślub i szalone wesele Sylwii i Łukasza przeszło już do historii, jednak emocje, które towarzyszyły temu wydarzeniu były nie do opisania.
Zapraszam zatem do obejrzenia kilku zdjęć z ich przepięknego dnia.

Uroczystość zaślubin: Kościół p. Zesłaniem Ducha Św. Dąbrowa Górnicza

Restauracja Hotel Wellnes & Spa Biały Dom Paniówki

Zespół Szok

Korzystając z okazji dziękuję Zuza Karetta za pomoc przy realizacji tego reportażu.

Sylwia Lukasz blog 1001 Sylwia + Łukasz | Ślub | Wesele | Biały Dom Paniówki

Wyświetl cały post »»»

Kolejny już raz w Katowickiej Fabryce Porcelany odbyły się Industrialne Targi Ślubne czyli SILESIA WEDDING DAY, które zorganizowały wspaniałe dziewczyny Kasia http://www.katarzynapyrchala.com i Gabrysia http://www.bemywife.pl.

Z każdą kolejną edycją można zobaczyć coraz więcej ciekawych i dobrze wyselekcjonowanych wystawców, którzy stawiają na bardzo wysoką jakość oferowanych produktów czy też usług. A wszystko po to, żeby zadowolić tych najbardziej wymagających Klientów.
Jako, że bardzo lubię uczestniczyć w tego typu wydarzeniach i przy okazji spotkać wiele osób z branży nie mogło mnie tam zabraknąć. A dla Was zrobiłem kilka zdjęć, na których starałem się pokazać chociaż w małym stopniu wspaniały klimat alternatywnych targów ślubnych.

Silesia Wedding Day 2001 Silesia Wedding Day   Alternatywne Targi Ślubne Katowice

Wyświetl cały post »»»

Fotograf Ślubny czasem musi zrobić coś innego, coś z przyjemnością w ramach budowania doświadczenia i nowych relacji.

Tym razem miałem przyjemność uczestniczyć w Obchodach Dnia Strażaka w Tarnowskich Górach, a dokładniej w Pałacu w Rybnej. Zobaczyłem strażaków z innej strony, podczas ich święta. Taki dzień to dla mnie czas wielu przemyśleń o ich ciężkiej pracy i ryzyku, które codziennie ponoszą służąc społeczeństwu.

W ramach tego Święta, została zorganizowana przez Komendę Straży Pożarnej wystawa zdjęć mojego Przyjaciela, Strażaka i Fotografa.
Piotr Zwarycz – www.obiektiv.com nie tylko ryzykuje życie i zdrowie, ale i uwiecznia na zdjęciach te wszystkie niebezpieczne sytuacje, abyśmy chociaż w części mogli zobaczyć jak bardzo ciężka jest to praca.

Wystawa niestety trwała tylko jeden dzień, ale obiecuję, że zmobilizuję go i pomogę zrobić Piotrowi wystawę dla szerszego grona odbiorców. Warto zobaczyć tego typu fotografie i spojrzeć na pracę tych odważnych ludzi z ich perspektywy.

Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć, które miałem okazję z wielką przyjemnością wykonać.

Dzien Strazaka TG 1001 Obchody Dnia Strażaka | Tarnowskie Góry | Śląsk

Wyświetl cały post »»»

Ksenię i Michała poznałem na ślubie ich Przyjaciół, który fotografowałem kilka miesięcy wcześniej. Od razu przypadliśmy sobie do gustu i tak od słowa do słowa zostałem ich fotografem ślubnym. Były rozmowy na temat pleneru ślubnego za granicą, jednak to co się wydarzyło przerosło moje oczekiwania. Od ponad roku marzyłem o plenerze ślubnym na Islandii, oni też. Ktoś mi kiedyś powiedział, że jeżeli czegoś bardzo chcesz, to możesz. Jeżeli o czymś mocno myślisz to się to spełnia …
I tak oto Ksenia z Michałem kupili bilety na Islandię, a 3 dni później wylądowaliśmy w na lotnisku w Reykjavik, gdzie na drugi dzień rano zaczęliśmy krótką przygodą na tej tajemniczej wyspie. Jeździliśmy wspaniałym Camperem Dodge RAM 1500 z napędem 4×4 i silnikiem 5,7l, powiem Wam takiego dźwięku silnika nie można zapomnieć. Wyżej wspomniana bestia służyła nam również jako miejsce do spania, gotowania jak i wieczornego grania w scrabble. W 3 dni przejechaliśmy prawie 1000km, widzieliśmy setki wodospadów, a zwieńczeniem była w ostatni wieczór zorza polarna nad jeziorem Jökulsárlón w południowej Islandii.

Więcej na tą chwilę nie powiem, jestem przekonany, że poniższe zdjęcia zrobią to najlepiej …

Plener Slubny Islandia 1024x478 Plener Ślubny Islandia | Marzenie spełnione Wyświetl cały post »»»